FAQ

Onder de veelgestelde vragen staan ​​enkele veelvoorkomende zorgen van onze klanten voordat ze producten kopen.
Als u andere vragen heeft, stuur deze dan naar support@jdubois.be .

Filter op onderwerp
Alle
  • Alle
  • Productinformatie
  • Bestelstatus
  • Verzenden
  • Betaling
  • Ander

Productinformatie

Om een ​​recensie te schrijven moet u ingelogd zijn. Als u dat nog niet heeft gedaan, maak dan een gebruikersaccount aan op onze site. Wanneer u allemaal bent ingelogd, ziet u "Schrijf een recensie" rechts van elke stijl op onze productpagina's. Klik hier eenvoudig op en u kunt uw beoordeling een titel geven, een "ster"-beoordeling geven en uw opmerkingen schrijven.
Sorry, we kunnen op dit moment geen losse schoenen bestellen. Ons schoeisel wordt niet alleen verkocht, maar ook per paar geproduceerd. Als je twee verschillende maten schoenen nodig hebt, raden we je aan contact op te nemen met de National Odd Shoe Exchange (oddshoe.org), waar ze kunnen proberen je te matchen met iemand om te ruilen voor de juiste maat.
In het algemeen bevelen wij de volgende richtlijnen aan voor het reinigen van het schoeisel: Schoonmaak Borstel regelmatig oppervlaktevuil weg met een zachte borstel. Na langdurig, intensief gebruik wassen met milde zeep en warm water. Zorg ervoor dat je alle zeep afspoelt, want het is hydrofiel. Drogen Schoeisel volledig openen, binnenzool en veters verwijderen en laten drogen bij kamertemperatuur. Nooit blootstellen aan hitte! Conditionering De aanbevolen behandeling hangt af van de constructie en materialen van het schoeisel (de meeste behandelingen veranderen de kleur en het uiterlijk).
Het spijt ons zeer dat het artikel dat u nodig heeft niet op voorraad is. Wanneer u de maat probeert te selecteren die u nodig heeft en het artikel niet op voorraad is, wordt de knop "toevoegen aan winkelwagen" grijs en daarboven ziet u een link naar "Houd mij op de hoogte wanneer beschikbaar". Dit brengt je naar onze inlogpagina waar je kunt inloggen of een account kunt aanmaken. Zodra we meer voorraad van het item hebben, zullen we je een e-mail sturen om je dit te laten weten!

Bestelstatus

We doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen. Daarom gaat uw bestelling, zodra deze is geplaatst, over het algemeen onmiddellijk in het uitvoeringsproces en kan deze niet worden geannuleerd of gewijzigd. Als u zich realiseert dat u een fout heeft gemaakt na het plaatsen van uw bestelling, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
We zijn hier om te helpen! Voor hulp in het Spaans kunt u onze klantenservice bellen en de aanwijzingen volgen voor verdere Spaanse ondersteuning. ¡Estamos aquí para ayudar! Voor het verkrijgen van hulp in het Spaans, laat een nuestro equipo de service al cliente en siga las instructies indicadas for obtener más asistencia en Español.
Het spijt ons dat u een probleem ondervindt met uw product! Om uw probleem zo snel mogelijk te behandelen, verwijzen wij u naar de onderstaande algemene richtlijnen om te bepalen of uw product door ons beoordelingsteam als defect wordt beschouwd. Definitie van een defect product: - Een defect product is een onvolkomenheid in een product met een fabricage- of ontwerpfout Voorbeelden van wat niet als defect wordt beschouwd: - Versleten stiksels, versleten zolen of gerafelde banden door normale slijtage - Schade die het gevolg is van verkeerd gebruik, normale slijtage of schade ontstaan ​​tijdens opslag - Kapotte of beschadigde veters, veterbevestigingsmiddelen en versleten zolen - Product verkregen van aftermarket-bronnen zoals online veilingsites, vereffenaars, consignatiewinkels, particuliere verkopers en monsters van verkopers - Onjuiste pasvorm. Pasvorm is de verantwoordelijkheid van de eigenaar en moet worden verzekerd binnen de retourperiode - Comfortproblemen Als u denkt dat uw product defect is als gevolg van een fabricage- of ontwerpfout, neem dan contact met ons op.

Verzenden

Ga naar onze retourpagina, vul uw bestelnummer, achternaam of e-mailadres en uw postcode in en klik op "verzenden". U wordt naar een nieuwe pagina geleid met uw bestelgegevens. Scroll naar beneden waar het product staat dat je wilt retourneren. Waar staat "Ik zou graag willen", klik op het tabblad om het te wijzigen in "Dit item retourneren". Er verschijnt dan een nieuw tabblad waarin u kunt kiezen waarom u uw artikel wilt retourneren. Nadat u uw reden heeft gekozen, klikt u op de onderstaande knop met de tekst "Retourneren/ruilen indienen". Houd er rekening mee dat u mogelijk tot 45 seconden moet wachten voordat het is verwerkt. Je komt dan op een nieuwe pagina waar je je retourformulier kunt downloaden. Download het formulier en u kunt het vervolgens afdrukken met een printer thuis of bij een plaatselijke drukkerij. Voeg het overzichtsblad toe aan het retourpakket en plak het verzendlabel op de buitenkant van het pakket. BEIDE documenten moeten bij de te verwerken aangifte worden gevoegd.
Bezoek dan onze Retourpagina

Betaling

We accepteren momenteel de volgende betaalmethoden: Visa, MasterCard, American Express, Discover en PayPal. We accepteren geen contant geld, onder rembours, cheques, cadeaubonnen met creditcard (tenzij uitgegeven door de bank) of postwissels. Vanwege onze Amerikaanse creditcardverificatieservice kunnen we geen creditcards met internationale factuuradressen accepteren.
Retourzendingen worden terugbetaald op de originele kaart die is gebruikt om het artikel/de artikelen te kopen. Let op: een retourzending van $ 5,00 wordt in mindering gebracht op uw terugbetaling. Houd rekening met twee weken voor de verwerking van uw retourzending. U ontvangt een e-mail om een ​​succesvolle retourzending te bevestigen. Binnen twee factureringscycli zou er een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode moeten verschijnen.

Ander

We sturen je graag onze catalogus toe! Neem contact met ons op om u aan te melden voor onze mailinglijst.
Draag in aanmerking komende laarzen gedurende 30 dagen en als je niet helemaal tevreden bent dat het de meest duurzame en comfortabele is die je ooit hebt gedragen, stuur het dan terug voor een volledige terugbetaling. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.